sobota, 9 lutego 2013

Kotlety mielone Smakowite

Kotlety Mielone Smakowite muszę podzielić się z Wami tym przepisem, ponieważ po ich zjedzeniu przeciwnicy mielonych (wcześniej ich nie cierpieli), stwierdzili, że są pyszne i smakują zupełnie inaczej niż te tradycyjne. Więc jeżeli macie w domu kogoś kto za nimi nie przepada, jest spora szansa, że po zjedzeniu Smakowitych zmienią zdanie :-)


Czas: 30 min
Ilośc porcji: 7 sztuk (ale to zależy od tego jak duże zrobimy:-)

Składniki:
  •  500g mięsa mielonego (dowolnego)
  • 1 cebula
  • 1 jajko
  • 5 łyżek bułki tartej
  • 1 łyżka musztardy
  • 2 łyżki pokrojonej natki pietruszki
  • 50g sera żółtego
  • sól
  • pieprz
  • bułka tarta do obtaczania
  • olej do smażenia



1. Kroję cebulę w drobną kosteczkę, ser ucieram na dużych oczkach tarki.
2. Mięso wkładam do miski, wbijam jajko, dodaję cebulę, natkę pietruszki, 5 łyżek bułki tartej, utarty ser i musztardę, mieszam wszystkie składniki.




 3. Formuję masę mięsną  w kotleciki i obtaczam w bułce tartej.


4. Smażę na rozgrzanym oleju z obu stron



Podaję z ziemniaczkami i surówką
Smacznego :-)

27 komentarzy:

  1. nie powinnam oglądać takich smakowitych przepisów tuż przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jakie potem są przepyszne sny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wyprubować napewno będą smaczniejsze niż tradycyje jutro wyprubuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sera żółtego 50 dag czyli pół kilo? Sporo. Chciałem potwierdzić. Odpowiedzcie. Dzięki
      DZ

      Usuń
    2. Witaj, miało być 50 gram, już poprawiłam w przepisie, gdyby była taka ilość to pewnie pływałyby w tym serze :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. U mnie wyszły takie jak na obrazku (surowe), ale chyba za bardzo podsmażyłem... w każdym razie dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcinie następnym razem smaż je na małym ogniu,tym samym będą miały możliwość usmażyć się również w środku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana... pyszne wyszły, dzięki za przepis. Pierwsze moje mielone ale wyszły petarda. Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakowały i to ja dziękuję za skorzystanie z mojego przepisu :-)

      Usuń
  7. Ślicznie dziękuję za ten przepis,wszystko wyszło, od razu przepis ten przypadł mi do gustu, jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że przypadły Ci do gustu :-) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. A ja zrobie dzisiaj dla swoich chlopakow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy im zasmakują? Bo mój 5-cio latek się nimi zajada :-)

      Usuń
  9. Ja tez zrobie dzisiaj dla swoich chlopako!!! Goraco.pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro niedziela, można się pobawić w "nowe kotlety - lepszy smak". Mam nadzieję, że wyjdą pyyyyszne, tak, jak wyglądają :). Z góry dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pysznie a że miałam i tak robić mielone to grzechem było by nie wypróbować nowego ulepszonego przepisu :).Pozdrawiam i zmykam do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bez kitu zacne kotleciki teraz bede robil tylko takie:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani strasznie się cieszę, że mój przepis tak Wam przypadł do gustu :-) Nawet przeciwnicy mielonego wymiękną i zmienią zdanie jak ich zasmakują :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotleciki zrobiłem kolejny raz i ponownie moje ancymony (wraz ze mną) zjadły wszystko. Aha dałem nieco więcej sera niż za pierwszym razem,(czyli ok. 10 dkg), ale też wyszły super. Pozdrawiam Autorkę przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam dziś na obiad - pychota, a bardzo proste w wykonaniu. Dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś zamierzam zrobić i już wiem że będą smakowite:)
    Dzięki bardzo, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobiłam dzisiaj na obiad i naprawdę są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Kasiu właśnie robię kotlety z twego przepisu pomaga mi syn który ma 5 lat a wspiera nas cura jeszcze nie dosięga do blatu bo ma zaledwie 9 miesięcy ale na mały kawałek się załapie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak zrobie bez sera tez beda dobre??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rób bez sera - dużo stracą. Chociaż dodatek musztardy już sporo robi. TO naprawdę świetny przepis :))

      Usuń
    2. Rafałku ser nadaje im specyficznego smaku, ale myślę, że bez niego też będą smaczne :-)

      Usuń
  20. Przepis jest SUPER. Kotlety rewelacja. Dzięki - pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń